Life Long Learning

Élethosszig tanulás mint alapkövetelmény

„A 21. század analfabétái nem azok lesznek, akik nem tudnak írni és olvasni, hanem azok, akik nem tudnak tanulni, a tanultakat elfelejteni és újratanulni.” – fogalmazott Alvin Toffler, amerikai jövőkutató. A technológiai és információs fejlődés már nem lineáris többé: amikor korábban a változások szelét emlegették, addig a fejlődés és a világ változása tornádóként ragadja magával [...]
Read more
fluktuáció csökkentése

Fluktuáció csökkentése: nyűgözd le az új kollégát!

Állítsuk meg a fluktuációt! Már akkor jó színben kell feltűnnünk, amikor még csak nem is találkoztunk vele. Arra vágyunk, hogy megszeressen minket, köteleződjön gyorsan el mellettünk és hosszú távon is együtt tudjunk működni? Itt vannak az ötletek, praktikák, miket tehetünk ezért. A HR szakemberek, HR vezetők és cégvezetők általában pozitívan gondolkodnak a munkavállalói élményről mint [...]
Read more
Munkavállalló ChatGPT-t használ

Cégvezetők és a ChatGPT: így tarthatják meg a kulcsembereket a MI világában

Mennyire változtatják meg a munka világát a mesterséges intelligencia (MI) eszközei? Jogosak a munkavállalói félelmek? Valóban a MI veszi el az emberek munkáját vagy inkább azok a cégvezetők, akik bevezetik az új technológiákat? Ki lesz a valódi nyertes ebben az új, egyre inkább teret foglaló versenyben? A mesterséges intelligencia napjainkra ismét fókuszba került, amit jól [...]
Read more
Pénzügyi célok tervezése

Ügyfélszerzési költségek és pénzügyi célok

Az alábbi cikk bemutatja, hogyan állíthatóak be reális célok, és hogyan elemezhetőek a teljesítmény problémái. Bemutatjuk, hogyan lehet optimalizálni a költségeket, és javítani a marketing és értékesítési kampányok hatékonyságát.   A cég fejlődésének nyomon követése érdekében elengedhetetlen a folyamatos pénzügyi célok kitűzése. A célok kitűzése után azokat el kell érni. Ha a célok nem teljesülnek, [...]
Read more
Sales funnel

A sales funnel optimalizálásának kulcslépései és stratégiái

Cikkünkben részletesen tárgyaljuk, hogyan alakítható tökéletessé a sales funnel minden egyes szakasza a lemorzsolódás minimalizálása és a bevételek növelése érdekében.   A sales funnel (értékesítési tölcsér) optimalizálása alapvető fontosságú a vállalkozások számára, hogy hatékonyabban konvertálják a potenciális vevőket fizető ügyfelekké. Az alábbiakban bemutatjuk a folyamat optimalizálásának főbb lépéseit és szempontjait.   A sales funnel egy [...]
Read more
Hogyan kerüljük el a fluktuációt egy cégnél?

Fluktuáció elkerülése: mit tehetünk? Esettanulmány

Miként gondolkodik egy fejlesztő vezető? Miért olyan fontos a tanulás és a folyamatos fejlődés a szervezet minden szintjén? Léteznek-e olyan cégvezetők, akik valóban felismerik, hogy nyernek a munkatársak fejlesztésével? – ezekre a kérdésekre kaphattunk választ a Hello, HR internetes eseményén.   A vállalkozói siker kulcsa a folyamatos tanulás és a stratégiai gondolkodás. A munkatársak fejlesztése, […]

Read more
értékesítési tervezés

Megbízható adatokra épülő üzleti stratégia: Az értékesítési tervezés jövője

Az értékesítési tervek sikerének kulcsa a megbízható adatokban rejlik. Olvassa el, hogyan alapozhatja meg üzleti stratégiáját pontos adatok elemzésével és hogyan készülhet fel a jövő kihívásaira!   Az értékesítési tervek sikeressége azon is múlik, hogy azok mennyire alapulnak megbízható és pontos adatokon. Az adatvezérelt döntéshozatal nem csupán trend, hanem elengedhetetlen eszköz a sikeres üzleti stratégiák [...]
Read more
elégedetlen ügyfél kezelése

Az elégedetlen ügyfél kezelése

Az elégedetlen ügyfél egy olyan személy, aki valamilyen okból nem elégedett a kapott termékkel vagy szolgáltatással. Az elégedetlenség okai változatosak lehetnek: a termék vagy szolgáltatás nem felelt meg az elvárásoknak, a minőség nem volt megfelelő, a vásárlói élmény nem volt kielégítő, vagy akár a kommunikáció és ügyfélszolgálat működött hiányosan.   Az elégedetlen ügyfelek támogatóvá alakítása […]

Read more
Online brandépítés mesterfokon

Online brandépítés mesterfokon: Útmutató a digitális sikerhez

Vállalkozása a digitális világban kiemelkedővé válhat, ha figyelembe veszi és kihasználja az online tér kínálta lehetőségeket. Cikkünkben útmutatást nyújtunk a hatékony márkaépítés, a láthatóság növelése és a célközönséggel kiépített bizalom témakörében. Az értékesítés mellett elengedhetetlen egy erős márka és jó online megjelenés kialakítása. A sikeres brand kiépítése és karbantartása vezetőként folyamatos figyelmet igényel. Lényeges, hogy [...]
Read more
ügyfélelégedettség javítása

A vásárlói kifogások kezelése és az ügyfél elégedettség javítása

Cikkünkben arról olvashat, hogy a hatékony ügyfélkezelés elengedhetetlen a cég sikeréhez. A vásárlási akadályok szakszerű kezelése jelentősen hozzájárulhat az értékesítések növeléséhez. Az egyszerűsített vásárlási folyamat, a jól működő ügyfélszolgálat és az egyértelmű kommunikáció alapvető fontosságúak. Ezen túlmenően, a megfelelő garanciák, célzott ajánlatok és adatalapú döntések szintén befolyásolják a vásárlói elégedettséget.   Az ügyfélkezelés nem csupán [...]
Read more