
Miként gondolkodik egy fejlesztő vezető? Miért olyan fontos a tanulás és a folyamatos fejlődés a szervezet minden szintjén? Léteznek-e olyan cégvezetők, akik valóban felismerik, hogy nyernek a munkatársak fejlesztésével? – ezekre a kérdésekre kaphattunk választ a Hello, HR internetes eseményén. A vállalkozói siker kulcsa a folyamatos tanulás és a stratégiai gondolkodás. A munkatársak fejlesztése, […]
Az elégedetlen ügyfél egy olyan személy, aki valamilyen okból nem elégedett a kapott termékkel vagy szolgáltatással. Az elégedetlenség okai változatosak lehetnek: a termék vagy szolgáltatás nem felelt meg az elvárásoknak, a minőség nem volt megfelelő, a vásárlói élmény nem volt kielégítő, vagy akár a kommunikáció és ügyfélszolgálat működött hiányosan. Az elégedetlen ügyfelek támogatóvá alakítása […]
A siker kulcsa a részletes pénzügyi elemzés! Ismerje meg, melyek azok a tulajdonosi és befektetői KPI-k, és ezek hogyan segíthetnek cége növekedésében. Olvassa el cikkünket, és szerezze meg a legfrissebb tudnivalókat a pénzügyi mutatókról, amelyek meghatározhatják vállalkozása jövőjét! A vállalatirányítás kulcsfontosságú eleme a tulajdonosi és befektetői érdekek kielégítése, amelyhez nélkülözhetetlen a megfelelő teljesítménymérő mutatók, KPI-k […]
A változó veszélyek korában minden eddiginél fontosabbá vált a költséghatékonyság. Az a törekvés, hogy vállalkozásod működését – változatlan színvonal, minőség mellett – a korábbinál alacsonyabb, és rugalmasabb költségháttérrel tudjuk fenntartani, egyik fontos része a kiszervezés, az outsourcing. Vállalkozásod működése sok, többé-kevésbé rendszeresen ismétlődő teendővel jár. A teljesség igénye nélkül: szükséged lehet egy honlapra, azt frissíteni […]
Would you like to activate your version of Revolution Slider to receive automatic updates